Jak vydělat peníze online pomocí Evergreen obsahu

Co je to Evergreen?

Většinou se používá v hudebním průmyslu. Je to označení pro nestárnoucí píseň. Evergreen znamená stále populární, stále oblíbenýnestárnoucí, věčný.

Evergreen obsah je obsah, který …

  • … zůstává relevantní ve stáří, spíše než jen relevantní během sezóny, nebo nedávné události.
  • … neztratí svou relevanci a hodnotu v průběhu času.
  • … má konzistentní objem vyhledávání po celý rok a také po mnoho let.
  • … je pro čtenáře relevantní bez ohledu na to, co se děje.
  • … nevyžaduje sezónní změny, aby byl populární.
  • … budou lidé vždycky chtít.

22 příkladů Evergreen obsahu

  1. Případové studie
  2. Statistiky a data – Odkazujte na autority
  3. Recenze produktů – Zaměřte se na long tail, který generuje prodej. Každý produkt recenzujte individuálně. Uvádějte rok zveřejnění přímo v textu.
  4. Dějiny něčeho
  5. Průvodce a Techniky opakování obsahu – Užitečný obsah, má velký význam pro jakoukoli marketingovou strategii obsahu. Odlišné kroky v hloubce obsahu.
  6. Průvodce pro začátečníkyJednoduchý a zároveň efektivní nápad na neomezený obsah.
  7. Šablony 
  8. Seznamy zdrojů
  9. Nejlepší tipy pro lidi, aby porozuměli vašemu odvětví – Opět odkazujte na autoritativní stránky. Ukažte dlouhodobý vývoj na trhu.
  10. Osvědčené postupy – Vhodné pro všechny marketingové strategie. Pište je z různých úhlů pohledu.
  11. Kontrolní seznamy – Používejte odrážky a popisné body.
  12. Referenční knihy ve vašem trhu
  13. Definice, glosáře, zkratkyGlosář Rybáře, Zkratky ve stavebnictví, Slovník terapeutů.
  14. Přehodnoťte společný pohled na problém – „Je opravdu zdravé přestat jíst cukr?“
  15. Série návodů – Návody rozdělte do částí (Část 1., Část 2.).
  16. Oprašte starý obsah. Rozšiřte ho. Aktualizujte ho.
  17. Rozhovory se slavnými lidmi
  18. Příběhy selhání
  19. Váš úspěch
  20. Rozprávění
  21. Encyklopedie příspěvků
  22. Výhody a nevýhody něčeho

Použití v Článcích

  • Jak vyměnit pneumatiky u auta
  • Jak se nalíčit
  • Jak vypěstovat nejlepší rajčata
  • Jak postavit skleník, Jak položit podlahu
  • Jak vydělat peníze na internetu

5 důvodů proč vytvářet Evergreen obsah

https://uploads.digitalmarketinginstitute.com/general/Screen_Shot_2017-10-04_at_15.59.13.png?mtime=1507129173

3 zdroje pasivního příjmu z Evergreen obsahu

  1. Napište Evergreen Eknihu pro Kindle. Může jít například o průvodce, časopis, příručku, kontrolní seznam, příběh, skript, článek, komiks, román. Zveřejněte ji na Amazon.com a získejte pasivní tok peněz z prodeje vaší Eknihy.
  2. Vytvořte Evergreen Zájmový web, nebo Blog pro cílový segment. Zapojte ho do programu Amazon Asocciates. Pište recenze produktů a odkazujte na konkrétní produkty v Amazonu. Pokud návštěvníci projdou při nákupní cestě vaším blogem během 24 hodin, Amazon vám vyplatí provizi z prodeje doporučeného produktu. Další možností pasivního příjmu jsou provize z prodeje reklam Google Adsense.
  3. Točte Evergreen video a zveřejněte ho na YouTube. Vyberte si cílový segment. Vyplňte mezeru. Může jít o video, které je pobaví, poučí, poradí, nebo namotivuje. Takováto videa budou užitné navěky. Jejich sledovanost bude neustále růst. Pasivní příjem získáte tak, že u něj necháte zobrazovat reklamy Google Adsense, za která získáte provizi.

Nápady na pasivní příjmy: Jak vydělat peníze online pomocí Evergreen obsahu


Zdroje

Komentáře

1 komentář u „Jak vydělat peníze online pomocí Evergreen obsahu

  1. Pingback:20 zásad obsahového marketingu | mykodex.cz

Komentáře nejsou povoleny.